Als medewerker is het soms moeilijk om communicatief aan te sluiten bij de patiënt/cliënt/klant. Het is daarom van belang om in eerste instantie kennis te vergaren, die je nodig hebt om communicatief sterker over te komen.

 

Te behalen competenties

De deelnemer verkrijgt theoretische kennis over communiceren

De deelnemer vergaard enkele kennis over de verschillende communicatiestijlen

De deelnemer krijgt inzicht waardoor miscommunicatie ontstaat

De deelnemer leert de theoretische kennis toepassen d.m.v. casuïstiek

De deelnemer leert het belang van communiceren voor een goede samenwerking

De deelnemer begrijpt hoe lastig actief luisteren is.

De deelnemer krijgt inzicht over het belang en op welke wijze we allemaal interpreteren en observeren.

Kerncompetenties: communiceren, samenwerken, leidinggeven, zelfhantering

 

Interesse:

Heeft u interesse in het volgen van deze training dan kunt u een offerte opvragen. Daarbij is het belangrijk om eerst de training “communiceren is toch niet zo moeilijk” te hebben gevolgd, of een soort gelijke training. Kijk ook welke pakket u het meest aan spreekt en dan kunt u uw keuze opgeven.