Observeren is  iets wat we dagelijks wel doen, maar op het werk zijn er toch enkele verwachtingen verbonden aan onze wijze van observeren. Er wordt van medewerkers verwacht dat zij feitelijk leren of kunnen observeren, maar wat een taak is dit. Hoe doen we dit en hoe maken we deze taak makkelijker?

 

 

Te behalen competenties

De deelnemer verkrijgt een theoretische basiskennis over communiceren

De deelnemer vergaard enkele kennis over de verschillende communicatiestijlen

De deelnemer krijgt inzicht over het belang en op welke wijze we allemaal interpreteren en observeren.

De deelnemer leert de theoretische kennis toepassen d.m.v. rollenspel en rapportages

Kerncompetenties: waarnemen, interpreteren, lichaamstaal, communicatie

 

Interesse:

Heeft u interesse in het volgen van deze training dan kunt u een offerte opvragen. Kijk ook welke pakket u het meest aan spreekt en dan kunt u uw keuze opgeven.

Bedrijfsnaam

Geslacht(verplicht)
manvrouw

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

Training

Aantal personen

Uw bericht

Wilt u achteraf toch nog aanmelden voor intervisie, dan kunt u dit formulier invullen:

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

training

Uw bericht